tisdag 14 juni 2011

vi har sett ett debattprogram som handlade om Botox. Att så jag tycker att det helt galet att ändra utseende på sig själv. sådan saker kan påverka ditt liv eller hälsan. jag tror att det finns säkert konsekvens i framtiden om man har gjort sådana saker. först de som gör det är inte alla utbildad på att göra det. det jag menar är att om man ska spruta någon någonstans i kroppen eller i ansikten det krävs kunskaper och ej erfarenhet, tänk om det händer nåt fel på vad du har gjort hur ska du klara det?jag undrar mig om en sak, vet alla som går och gör Botox att några av de som gör det är inte utbildad? jag tror inte att många vet det, om alla visste det så många kunde tveka sig att gå och lämna sig som en kanin som man testar i laborator. jag tror att de som gör det bryr sig inte om konsekvens och försöker inte att förklarar vad kan Botox ha som nackdelar. De bara stoppar pengar i deras fickor utan att bryr sig på vad det kan påverkan.

1 kommentar:

  1. Ja det är en stor industri och mycket pengar i omlopp. och som du skriver vore det bra att berätta om nackdelarna också.

    SvaraRadera