tisdag 23 augusti 2011

konst av vattenfall på digital video

I dag var jag, mina lärare och mina klasskamrater på studiebesök där på Kulturens Hus. Under besök fick jag imponera på detta spektakulär arbete av Thomas Hämén som representerade sin konst av vattenfall på digital video. Jag tror och jag är säker att Thomas övertygade oss med sin konst som är underbart och romantiskt. Det här, är väldigt spännande, romantiskt och imponerande. Man kan tro att det är på riktigt... Där på platsen fick jag höra mina klasskamrater säga att de vill ha sådana konst i deras hem, even jag, jag skulle vilja ha en digital konst av vattenfall som den i mitt sovrum. Jag tycker att det var väldigt spännande och underbart att se.

1 kommentar:

  1. Vilken bra start på den nya terminen med en jätteinstressant blogg om vattenfallskonstverket. Jag tycker som du att verket är väldigt inspirerade och absolut något man skulle kunna tänka sig att ha hemma. Man kanske skulle behöva lite större bara.

    SvaraRadera