torsdag 20 januari 2011

hej!

igår vi hade haftf diskussion om roman stolstorm. först vi böjrade att ta fram namn av huvudpersorner och sen vi försökte att beskriva de huvudpersonerna.. jag menar hur ser de ut. och vi pratade lite om deras insidan också..t ex Viktor Strandgård som var en religiös persorn som vi kallas pastor, vi sa att han var en karismatisk ledare. En sak som var kul igår när vi hade diskussionen. att veta att det var andra gånger att Viktor dör.. första gången när han dog så såg han jösses och änglar i himel...haha jag skulle vilja vara Viktor för att se hur himel se ut och komma tillbacka för alltid på jorden..jag tyckte att det var bra att diskutera fast jag inte har varit till på slutet...

1 kommentar:

  1. Jag håller med att det verkar "spännande" det som Viktor var med om.

    SvaraRadera