torsdag 9 december 2010

Överraskning

Igår spelade upp vi om överraskning som handlade om Lisa som är Magnus fru och Lisas mamma heter Carola som tycker att Magnus är tråkig. Magnus och Lisa bruka äta middag hos Carola. Lisa var enda barnet precis som Magnus. Carola bjöd alltid på tre vällagade rätter, som hon förberett hela veckan. Magnus och Lissa reste till Afrika och då hade hon börja att tycker om barn och hon vill jobba på barnhemmet. Hon vill inte åka tillbaka till Sverige med Magnus och hon var gravid då. När hon kom tillbaka till Sverige tog hon med sin dotter som heter Niki för att överraskade sin man och mamma. Vi måste spela upp efter Lissa kom tillbaka till Sverige. Jag spelade som Carola och Carola ska vara lite arg mot Magnus att han har inte berättat för henne men egenkligen Magnus vet inter heller att Lissa var gravid förut och Carola var besviken mot sin dotter men Lissa be om ursäkt att hon har inte berättat att hon var gravid. Hon vill bara överraska de båda. Eftersom hon längta efter barn och hon vill har eget barn. Enligt min åsikt är att Lissa hade fel att hon vill inte berätta till sin man och mamma. Hon borde prata eller överen om att hon ska skaffa barn nu för att förbera många saker. Om jag var honom ska jag blir jättesur på henne att varför berätta hon inte till mig. men det var redan hände så man måste ecceptera om det. När vi spelade om överraskning var jag jätteroligt och avnjuta med mina kompisa och vi skrattade mycket.

1 kommentar:

  1. Ja ni såg ut att ha roligt och det smittade av sig på oss andra.

    SvaraRadera