onsdag 28 september 2011

Debat

Idag vi är tittar på debat det var intressant debat  .vi  delar oss i gruppen våra gruppen va anonym ska man vara anonym om man vill kommentera  på en tigningen eller  på blogger ect.. jag tycker att man ska vara anonym för att alla har olika osikter och olikar tankar .Om man vill sägar nånting man vågar inte skrivar namn för att det kan vara färlig för livet om jag vill räda  mitt live jag ska alldrig skrivar mitt namn.Om  jagska skrivar namn kanke man ska vara lite räd  att inte vågar visar sin åsikter till andra .om man ska sägar att vi är i frighet  lander värför ska man göra vad man vill.Hur ska de börjar  tittar på face book om vi är i demokratiska länder ?de kan tittar på facebook inte sökar efter namn. Varför verkliget ska vara på nätet.Jag tro man vara lite förskiktig när man ska kommentera man behöver inte skriva fulla ord.för att andra ska kunna  tror på den respekt i viktiga .Det finns ongdummar som sitter och lässar den  man ska kunna tänka på sig själve innan man skriver .Att inte såra andra.

1 kommentar:

  1. Du är på fel blogg! Jag bjuder in dig till Svenska utan gränser som är A-kursen blogg. Kolla din mail.

    SvaraRadera