torsdag 29 september 2011

Solstorm

CITAT 26 .
Det var fruktansvärt ,Sannas röst var låg och tonlös.Jag  kom till kyrkan vid tretiden på morgonen.Han skulle ha ätit middag på kvällen hos mig och flickorna ,men han kom aldrig.Då tänkte jag bara att han hade glömt.Du vet hur han är när han ber ensamm i kyrka ,glömmer tid och rum.Jag brukar säga det till honom ,att man kan vara kristen på det där viset när man är ung .ect..Rebecka undrade om hon hade kommitr på sig själv med att prata om viktor som om hon fortfarande levde.När jag lässte den citat så kommer jag ihåg när någon dö  den som här hänt till Rebecka här  hänte till mig när min farmor dog jag kunde inte tror på den jag vill bara prata om han hela tiden , man kommer ihåg den bra soker som han brukade göra man vill som berättar om han hela tiden.om det din kompis   han bukade kjunga till oss når jag skriver om han det kommer tårar rinner i mina ögon .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar