måndag 11 oktober 2010

loggbok 10-11-10

idag blev vi gråt och skratt. Mina klasskompisar berättade om deras liv. Deras liv handlar som boken. Jag tycker inte om någon som blir sjuk och ingen medicin för dem. De tänker att de har inget hopp. vi skrattade för min klasskompis berättade om svenskar som bli fulla på baren. Hon berättade att några svenskar bli inte blygt om de ska bli full för att de kan prata till annan människor. Jag tycker att det var roligt. Jag håller om med mina klasskompisar säger att "livet är kort" vi vet inte när ska vi dö. Det var intressant diskussionen idag för att Alla blev känslor. Alla släppt bara om vad de vill säga från hjärta. Det var bra att vi har prata vårat liv och vad vi känner.

1 kommentar:

  1. ja det är viktigt att prata om livet. Det är delvis därför jag läser böcker, för att lära mig mer om livet.

    SvaraRadera