måndag 25 oktober 2010

Loggbok

I fredags hade vi två grupper gjort en redovisning om barnbok . Jag tycker att det var rolig . I min grupp har vi 4 personer. Vi alla 4 personer gick fram och pratade om barnbok som vi har delat upp. Alla vi måste pratar. Jag blev nervös när jag gick fram och pratar framför klasskamrater. Men det gick bra i alla fall. Jag tycker att det är bra diskussion . Idag har 4 grupper som fortsätta att redovisar barnbok. Jag tycker att det var mycket bra redovisning. Jag läste olika barnböcker när jag börjar SFI, för att barnböcker är lätt att förstå. I barnbok finns bilden och olika färger och det är intresserar att läsa och tittar på bilden.

1 kommentar:

  1. Jag blev så imponerad av din redovisning! Vilket fantastiskt jobb du gjorde, både med innehåll och framförande.

    SvaraRadera