fredag 12 november 2010

I min bild finns en byggnad av trä, ett hus. Min bild har ingen färg den är svartvit. Huset ligger på vänstra sidan av bilden. Huset har en kvadrat form med spetsigt tak. Dörren ligger i mitten av huset, precis över dörren finns ett fönster. Huset har en trappa med två trädräcken. Huset har en grund, det sitter på en cementplatta . Det ser att bilden tåget i slutet av vinter början av våren, snön omkrets huset på fyra sidor. Bakom huset ligger många stugor. På högra sidan av huset ligger ett staket av sten men det är inte högt. Längst upp finns två träd,grenarna är kala . Det ser att träden skymmer en del av en kyrka med valvfönster.

När jag tittar på bilden känner jag mig lite optimist och glad för att vinter ska försvinn och våren kommer med vackert väder mest varmt,när solen skiner ser jag snön blank samma guld och det ger mig en bra känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar