söndag 21 november 2010

Min dröm bild


Här är min bild. Jag tog inte från Luleå men det är min dröm bild eftersom jag vill gifta nån gång vid havet och smekmånad. Det ska bli roligt. Vid havet man kan ta det lugnt och slappna av hela kroppen och problem i livet. Bilden är jättefint. egentligen Jag vill ha lilla färg med vitt.
En del människor säger att det är viktigt att gifta i kyrkan. jo, det är viktigt men man kan göra vars som helst. Det är viktigt att överleva i äktenskapet på bröllopsdag. Det är en romans tycker jag.

12 kommentarer:

  1. Valdigt fint bild!! Hoppas att du hittar din dröm man också. Glöm inte att bjuda oss på din brölopp hehe :)

    SvaraRadera
  2. Fint bilder.när ska du gifter sig? Glöm inte och bjudar mig

    SvaraRadera
  3. Fråga min kille hahahah=) Ja jag ska bjuda er.

    SvaraRadera
  4. Det var jättefint bild..Önska jag att du och din dröm prin ska bli lyckliga för evigt.

    SvaraRadera
  5. tack så mycket jillay...Du måste komma.

    SvaraRadera
  6. Det är jättefint bilden du har.Jag har också drömt som dig men det är bara dröm för mig,det tycker jag.Jag hoppas att din dröm ska bli riktigt!

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas lika till på dig och din fin dröm

    SvaraRadera
  8. Vilken fin bild! Det påverkar alla människor att drömma likadana.

    SvaraRadera
  9. Oh! jag har också drömt att jag vill gifta mig på stranden men jag tror inte att det ska hända med mig. Men det jättefint bild i alla fall. Jag gilla mycket med den här bilden.

    SvaraRadera
  10. Vilken fin bild.Man kan glömma allt som har hänt dålig på livet om man sitter där en stund tycker jag.Och om det blir en fest på bröllop tycker jag det blir bäst.

    SvaraRadera
  11. Det är fin bild. Vädret är fantastik. Jag sugen med mängo och ananas i din bild. Jag vill äta up den.

    SvaraRadera
  12. tack allihopa som har skrivit kommentar här ^_^

    SvaraRadera