onsdag 24 november 2010

Utvärdering av bildmomtet.

De här bildarna som alla har ställat upp på blogget det var jättefina och jag tycker att det är roligt att man har aktivitet att ta kort och vissar att hur fint Luleå är. Jag gillar att utveckla mig nya saker hela tiden och jag tycker om att pratar och diskuterar i klassen men en sak att jag vill lär mig om Svenska grammatik. Jag har lät mig nya ord och skriv. Jag känner ibland att det var tråkigt men det är okej för mig eftersom man måste lära sig nya saker hela tiden. Jag vill att klassen har om grammatik i klassen någon gång. Om bilden jag tycker om att lyssnar alla att vad de tycker och alla har olika tanka. Min bild som jag hade redovisningen var det fint och jag gilla mycket att gå där och sitta lite stund för att jag kan ugnar ner och ibland man vill vara ensam.

2 kommentarer:

  1. Det var bra åsikt och jag vill också ha så. Mera riktiga lektioner särskilt med grammatik.

    SvaraRadera
  2. När man jobbar som vi gör, lär man sig mycket grammatik fast man inte tänker på det. Vi rättar ju också de texter som ni lämnar in och där får var och en träna på "sin" grammatik. Det finns också övningsuppgifter att ta hem och träna på.

    SvaraRadera