söndag 21 november 2010




Jag tog bilden i somras. Det var jättefint vädret. Det finns många öar och fina skogen i bilden. Blå himmelen och blått vatten gör ögon glada.Naturen är fantastic i luleå. När jag seglade i luleå såg jag 2 vindboatar och tog jag bilden. De kör boatarna bero på vinden.De bytte position jätteöfta.Livet är en kamp. När vind och våggar kommer försöker vi vara stark. Vinden och vaggor är problem. Problem är altid i våra liv. Alla har många vinder och våggor i livet men vi kämpar på det så vi kan bli starka.

8 kommentarer:

  1. Jag vill prova nån gång men Jag kan inte simma =(

    SvaraRadera
  2. Oh fint bilder ,jag längtar sommar,när jag tittar på den bilder

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna prova nån gång också.. hoppas nästa sommar om det blir.

    SvaraRadera
  4. Det är jobbigt att åka på den här båt tycker jag hehe..Det ska bli roligt att ha en egen båt men bara dyrt att köpa.

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bild som du har taggit. Jag är glad när jag ser människor åka den här men jag blir rädd när jag åker själv.

    SvaraRadera
  6. Jag saknar sommar när jag ser den här bilden också jag saknar mitt land där man ofta åker båt.

    SvaraRadera
  7. w0w fint bild... Jag har inte provat att segla här i Sverige... Jag tror att det är himla kul... Marintan, du lovade mig en båttur... eller hur?.. kanske efter två år... :)

    SvaraRadera
  8. Ja pops,vi ska göra det.Tack så mycket för er åsikter.

    SvaraRadera