onsdag 24 november 2010

Utvärdering av bildmomentet

I den här veckan berättade vi om en bild av Luleå. Alla har valt fina bilder och jag tycker att det var bra för att man kan se olika plats i Luleå och alla har en egen åsikt på det.
Det var inte bra att jag missade några uppgifter med att beskriva och rita en bild. Det tycker jag att det skulle bli bra om jag var här så jag kan också lyssna och höra olika tänkande av olika saker. Det var bra också att skicka kommentär till bilden för att man kan veta hur man tänker och hur man känns på bilden.
Jag lärde mig att man kan inte bara så tråkigt hemma särskilt på vintern därför att det finns många saker du kan göra och se.
Det är roligt att göra uppgifter men ibland tänkte jag ska vi inte göra lektionen i klassrummet? Jag är lite förvirrad för att jag vet inte än om vi bara gå i datorsalen och skriva på bloggen. En lite förklaring behöver jag. Tack!

1 kommentar:

  1. Vad fint att du frågar! Ibland har vi lektion i klassrummet och ibland någon annanstans. Att blogga är också en del av undervisningen och man lär sig mycket med det.

    SvaraRadera