tisdag 29 mars 2011

Att tjäna pengar genom att förstöra hem!!!

Otrohet är bara ett tecken att vi bara är människor. men det betyder inte att det är helt normalt att göra det. Det finns människor som är otrogen mot sin partner av någon anledning. kanske de inte är nöjda i sin relation. kanske de andra älskar förtfarande sin partner men kanske deras förhållandet är inte så spännande som förut. kanske de är less på att äta samma typ av mat så de vill prova något nytt. Jag dömer inte dem som är otrogen mot sin partner. kanske de har en riktigt skäl varför de gör det. Om en person gjörde det en gång och inser efteråt att hon gjörde fel då förtjänar hon att bli förlåten.i alla fall vi är bara människor och gör misstag ibland men om man gör det och inser efteråt att de gjörde fel men hela tiden göra det då jag kan säga att det är oacceptabelt. Jag förstår inte riktigt varför det finns folks som älskar att förstöra livet för dem att tjäna pengar. att göra en sajt för otrohet är helt galen idee tycker jag. Varför måste de uppmanar folks att bli otrogen. De tänker aldrig att de kan förstöra förhållande, barns framtid och ett hem.

1 kommentar:

  1. Jag tycker också att det fel att uppmana otroheten. Jag kommer ihåg för första gången när jag såg annonsen på TV. Jag tvivlade om jag såg eller hörde rätt att det var en annons om otrogen! Helt chockad. :O
    Jag tycker att det är så pinsamt att vara otrogen! En gång otrogen, alltid otrogen!! Jag skulle inte vara med en kille som hade varit trogen.

    SvaraRadera