tisdag 29 mars 2011

upmunntrar att vara otrogen

Nätet är ocensurerat, kan vi ändra det? Förmodligen inte. Och jag tror att det är bra för oss vuxen. Vi kan se skillnad melan rätt och fel, och vi vet att våra val har konsekvenser. Men vi har censur på reklam, till exempel tabaksreklam är borta nu. Vi måste skydda våra barn. Om vi inte vill at våra barn tror att otrogenhet är helt normalt, måste vi vara en bra exempel. De är våra näste samhälle. För mig är otrogenhet fel. Min idé är att när du är inte lycklig I din relation måste du enda den för att du kliver I ditt näste aventyr. Om du inte gör så skadar du många människor. Och om du vill vara otrogen behöver du ingen sajt, det hände lång för att vi hade nätet. Det ända jag tror är något vi kan gör är censurera reklam.

4 kommentarer:

  1. Håller med dig, det är inte klok att folk hitta på nu fortid. Vad alla värdering tog vägen??
    Sådåna site bör inte finnas!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker som du också att vi är vuxen och har hjärna att tänka själv vad är rätt eller fel. Man bör har respekt för varandra och fokusera till barn inte bara göra vad vi vill.

    SvaraRadera
  3. Att vara otrogen är fegt och riktigt fel. En otrohetssajt är inget som vi behöver. Idag tror ju många att det som finns på nätet är rätt och riktigt, speciellt barn. Vi som är vuxna vet bättre och det är vårt ansvar att reagera på det som är fel i samhället.

    SvaraRadera
  4. Otrohet är väl aldrig bra, har sin grund i att något inte fungerar i den relation man befinner sig i från början. Man måste respektera för varandra och talar sanning om du älskar eller inte längre.

    SvaraRadera