onsdag 9 mars 2011

KISSIES BLOGG

I tisdags hade vi verkligen en jättebra debatt diskussion. Varje grupp hade sina egna ideer och vi hade faktisk en bra argumentation. En av oss gav ett mycket bra skäl och delade sina åsikter om ämnet. I min egen åsikt, Jag ser inte något fel om man vill ändra någon på sin kropp genom operation. Vi har rätt att göra vad vi vill. Det är vår egen kropp antingen positiva eller negativa. viktigast är man aldrig skada någon. Om jag har råd att göra operation. det skulle jag göra om det gör mig lycklig och nöjd... varfor inte?!!!!

Om Kissies blogg, Hon borde vara mycket försiktigt med vad hon skriver. Hon måste tänka att det finns många som läser hennes blogg men på annat sätt, hon har inte skyldighet till andra människör. Hon sa att hon inte vill att vara den "Braförebild" Hon uppmanar inte folks att göra vad som hon gjört. och när hon har skrivit om "Barnmat" jag ser inte något fel..hon har valt att äta den och Hon berättade aldrig att måste man följa henne. jag alltid tror att det är samhälls att läsarnas ansvar om allt.


-xoxo-

1 kommentar:

  1. Jag håller med att alla har rätt att göra operation, t.ex Om man är missnöjd med något tycker jag att det är självklart att man ska fixa till det så man mår bättre i sig själv.

    SvaraRadera