måndag 21 mars 2011

Debatt om kissie

For några veckor sen vi tittade på debatt om kssies det var intressante debat tycker jag ,hon har operera sig bröst och läpparna ,jag tcker att det är frivillig att göra den .hon villa vara vacker och hon har pengar att göra den det för hon göra .Hon vill känna pengar det därför hon har på blogger och visa andra att det är fine .När hon gör den hon tänker inte på andra hon tänker på sig själve ,i klassen vi har diskutera om henne båda negative och posive ,det var roligt diskution vi har skratta för mycket .Det kostar mycket att operera man ska jobbar mycket .på mig själve jag kan inte göra opertion ,det bara kasta pengar ,jag kan göra andra gröjar med min pengar eller hjälpa fatiga i andra land.men jag måste respektera dem andra som vill operera sig .eller vill inte äta för att tapar killo .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar