tisdag 29 mars 2011

kärlek tvungen att göra vara otrogen.

Jag har sett en debatt handlar om otrohets sajten. Jag vet att det finns otrogen i hela världen. Varför gjorde dem det, för att de kanske inte glad med partner, partner är tråkigt. eller tvungen att göra för att de har anledning i livet, En relation om det fungerar inte, vad ska du göra ska du tvinga älska henne/honom Det är bättre att gjorde slut med henne/honom.


Jag tycker att det var inte bra att bara otrogen säg till honom eller henne att ni är inte glada nu och det funkar aldrig. Det finns ingen perfekt människor i hela världen. Alla har hemliga saker i livet men det är eran livs så vi kan inte göra någonting för att vi var inte där och er relation vi ser inte så vi får inte döma människor .Det står på bibel att vi får inte döma någon.Om vi vet inte vad som har hänt till dem. Även Hennes/Hans föräldrar får inte lägg till situation för att de har inga aning vad som har hänt till er. Det är Hon/honom som ska göra problemlösning. Om vi ska lägga till situationen det hjälper inte heller.

Jag antar de gjorde bara för att de har anledningen i livet och de vill hitta riktig kärlek. Jag menar inte att måste vara otrogen så få hitta riktigt kärlek. Kärlek kommer få rätt tid. Vi har egna liv det är det att vi ska tänka inte andra människor liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar