måndag 28 mars 2011

redovisning av tusen gånger.

Idag har vi gjort redovisning med Stina det var intressant diskussion. Vi hittade många olika berättelse från mina grupper. Vi skrattade igen om diskussion. Vi tog två citat från bok som heter tusen gånger starkare.

Jag jämföra kärlek och pengar. Det viktig att ha pengar så kan göra till annat. För mig kärlek är viktigast för att jag hittade riktigt kärlek från min kille.Han gjorde allt åt mig.

Irene berättade att man måste våga att säga vad du vill säga inte vara blyg.
Liga pratade om lärarna.
Det var bra redovisning idag.tycker jag.



1 kommentar:

  1. din redovisning var väldigt bra! Du hade ritat så fina bilder. Parallellerna du drog till ditt hemland var intressanta- Jag blev rörd över hur gärna du vill åka tillbaka och hjälpa människor där, speciellt alla barn.

    SvaraRadera